10times challange #4

This is my 4th outfit with the same shirt and I’m not getting bored with it. Indeed I like it even more with every wear. Here I made a bow (or at least I intended to) from the sleeve. (Btw my hair is not inspired by Miley Cyrus, I’m just too lazy.)

On this picture I’m wearing.

  • 5 years old pantsuit  from Mango
  • Handmedown shoes from H&H

 


4. alkalommal van rajtam az ing és egy kicsit sem találom unalmasnak. Sőt inkább minél többet hordom, annál jobban szeretem és annál több lehetőséget fedezek fel benne. Itt az ujjból próbáltam meg masnit kötni. Remélem azért valamennyire átjön. (A felemás hajszínt amúgy nem Miley Cyrus inspirálta, szimplán csak lusta vagyok)

A képen egy 5 évvel ezelőtt vásárolt Mangós öltönynadrág van rajtam és egy örökölt cipő (H&M) amit itt meg is tudtok vásárolni kevés pénzért –> gardróbcsere\ annapóni

összes

Leave a Reply

